خوشحالی دانش اموز حاجی آباد بعد از یک ماه و نیم انتظار برای مدرسه جدید به پایان رسید.

شبان مدیر مدرسه دخترانه متوسطه دوره دوم رباب سیار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: این مدرسه ۳۳۰ دانش اموزدارد که در سال تحصیلی جدید حدود ۱۰۰ دانش اموزن در مدرسه حاجی اباد نسبت به پارسال افزایش پیدا کرده است.

او افزود: به دلیل کمبود کلاس مجبور شدیم از ابتدای مهرماه تعداد ۳ پایه هشتم  را در مرکز بهداشت روستای حاجی آباد که فضای نامناسبی برای تحصیل بود تشکیل دهیم.

مدیر مدرسه ادامه داد: بعد از زحمت‌هایی که اداره کل نوسازی مدارس و رنج‌هایی که دانش اموزان در یک ماه و نیم کشیدند بلاخره هدف حاصل شد و به مدرسه جدید انتقال پیدا کردیم.

ابرهیم آبادی معاون توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس گفت:مدرسه ۹ کلاسه حاجی اباد که هم اکنون به نام رباب سیار نام گذاری شده سال ۹۶ شروع به ساخت شده است.

او افزود: عملیات ساخت این مدرسه از محل اعتبارات استانی بوده، در این دوسال ما اعتبارت قابل توجهی نداشتیم و پروژه متوقف شده بود و تلاش بر این شد که با اعتبارات مشارکتی و خیرین این پروژه راه اندازی شود.

ابراهیم آبادی با اشاره به اینکه با کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیّری،   پروژه نیمه تمام مدرسه  دوباره آغاز شد گفت: در نهایت با تجهیز مدرسه، دنش اموزان در ۱۴ آبان ماه توانستند به مدرسه جدید انتقال داده شوند.

معاون توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس بیان کرد: ساخت این مدرسه نزدیک به ۲ میلیارد هزینه برداشته است.

انتهای پیام / ط ا

پایان انتظار دانش آموزان روستای حاجی اباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.